Τρίτη 17 Μαΐου 2016

Ο Δήμαρχος της Ανάφης, Ιάκωβος Ρούσσος παίρνει θέση...



Όπως σας είχα πει το περασμένο Σαββατοκύριακο από τις πρώτες ώρες των καταγγελιών προσπάθησα να έρθω σε επικοινωνία με τον Δήμαρχο της Ανάφης, κ. Ιάκωβο Ρούσσο.

Εχθές,  Δευτέρα,16 / 05 / 2016, το μεσημέρι, είχα τηλεφωνική επικοινωνία μαζί του για το θέμα των έργων του μονοπατιού που οδηγεί στην παραλία του Ρούκουνα. 




Ο κ. Ιάκωβος Ρούσσος ήταν άκρως ευγενικός και αναλυτικός στην όλη συζήτηση που είχαμε μεταξύ μας.





Συγκεκριμένα μου είπε για τις εργασίες που έγιναν για τον καθαρισμό του μονοπατιού, όπως ακριβώς οριζόταν από την απόφαση της Δημοτικής αρχής και οι εργασίες αυτές τελείωσαν όπως είχαν καθοριστεί.

Το επόμενο άμεσο διάστημα και ενώ ο Δήμαρχος έλλειπε από το νησί ειδοποιήθηκε  κι εκείνος από τον αντιδήμαρχο (γιο του) και λοιπούς...  για το περιστατικό που προέκυψε.
Επιπλέον κατά την συζήτηση μου είπε ότι δεν έχει γίνει καμία ιδιαίτερη ζημιά η παράνομη εργασία γιατί τα μηχανήματα βρέθηκαν εκεί  με σκοπό να πάνε σε κάποια ιδιωτική έκταση...  να κάνουν εργασίες κι όχι για στο μονοπάτι.

Στην ερώτηση μου, εάν αυτό το θεωρεί τυχαίο γεγονός αλλά και στην περίπτωση  που αναφέρει ο ίδιος, ότι δηλαδή έκαναν διέλευση από εκείνο το σημείο για να πάνε στον ιδιωτικό χώρο, κατά πόσο είναι επιτρεπτό να περνούν μηχανήματα από το σημείο αυτό, εφόσον πρόκειται για περιοχή προστατευμένη (Νατούρα), απάντησε με σαφήνεια :
- Σίγουρα απαγορευόταν αλλά κατά την προσέλευση της αστυνομίας, του αντιδημάρχου και του δασοφύλακα δεν ήταν εκεί οι υπαίτιοι του συμβάντος.

Στην ερώτηση μου, αν γνωρίζει ποιος ήταν, μου απάντησε :
- Μπορεί  να γνωρίζουμε από που προέρχονται αυτές οι κινήσεις γιατί όλοι εδώ γνωριζόμαστε μεταξύ μας… καλά ! αλλά από την στιγμή που δεν έπιασαν κάποιον εκείνη την ώρα.. δεν μπορούμε να πούμε τίποτα, φωτογραφίζοντας κι εκείνος τον (γνωστό – άγνωστο) επιχειρηματία σ’ όλους σας !

Όταν του είπα ότι υπάρχει φωτογραφικό υλικό που δείχνει τα μηχανήματα και τις εργασίες (ζημιές – καταστροφές) που έγιναν στο σημείο  (μονοπάτι) … προστατευμένη περιοχή Νατουρα και σας διαψεύδουν απ’ ότι φαίνεται… είχα την ακόλουθη απάντηση :
- Τις φωτογραφίες τις έχω υπ’ όψιν μου, ωστόσο πήγα κι εγώ από κει… αλλά  την Τετάρτη  (18 / 05 / 2016) περιμένω  τεχνικό κλιμάκιο από τις αρμόδιες υπηρεσίες της Περιφέρειας, με την οποία βρίσκομαι  σε συνέχει επαφή και μετά θα πράξω ως Δημοτική αρχή τα δέοντα !
Και συνέχισε λέγοντας : Θα είμαι και πάλι στην διάθεση σας !

Όταν και πάλι ρώτησα ότι κάποιοι μπορεί να σας κατηγορούν η κατηγορήσουν για συγκάλυψη η ανοχή… και τι σκέφτεστε να κάνετε, θα προβείτε σε μήνυση, έστω και κατ’ αγνώστων,  εκείνος μου απάντησε :
Δεν υπάρχει καμία τέτοια πρόθεση συγκάλυψης η ανοχής, άλλωστε τώρα εμπλέκονται υπηρεσίες που δεν νομίζω ότι κανείς τους θα ήθελε να θέσει σε κίνδυνο την θέση του, τονίζοντας επιπλέον  τους προσωπικούς αγώνες που έχουν δοθεί επί χρόνια για το νησί ! 
Όσο για την  πρόθεση μηνύσεων κρατώ επιφυλάξεις για τους λόγους που σας εξήγησα και περιμένω  να ολοκληρωθούν οι συναντήσεις που έχω με τις αρμόδιες υπηρεσίες.  

Κλείσαμε το τηλέφωνο δίνοντας τηλεφωνικό ραντεβού για το  ερχόμενο Σάββατο η Δευτέρα για περαιτέρω  ενημέρωση  επί του θέματος !

Την Τετάρτη λοιπόν 18/05/2016, θα γίνει αυτοψία στον χώρο του συμβάντος παρουσία του Δημάρχου από τεχνικό κλιμάκιο της αρμόδιας Περιφέρειας.  

Πιστεύω ότι δεν θα λείπουν και οι κάτοικοι του νησιού, καταγγέλλοντες και μη, γνωστοί – άγνωστοι, εφοδιασμένοι με τον κατάλληλο εξοπλισμό τους, κινητά κλ..  


Μετά την συζήτηση που είχαμε με τον Δήμαρχο μου άφησε την εντύπωση ότι θέλοντας να τιμήσει τους προσωπικούς αγώνες που επί χρόνια έδωσε για το νησί του αλλά και τιμώντας την εμπιστοσύνη των συμπολιτών του θα προστατεύει την περιοχή και θα παρεμποδίσει με κάθε τρόπο τέτοιου είδους καταστροφικές ενέργειες απ' όπου κι αν προέρχονται ! 



Γράφει ο Αντώνης Λουκόπουλος 


Δημοφιλή Άρθρα