Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2018

Η Βανέσα ντύθηκε Κοκκινοσκουφίτσα !



Μιλάς για Αλήθειες και ψεύδεσαι συνεχώς και ασυστόλως..

Έχεις γενικώς μια τάση να μειώνεις την νοημοσύνη του άλλου και μια αλαζονεία που τελικά είναι αυτοκαταστροφική, αλλά και αδιάφορη σε προσωπικό επίπεδο.
Όταν όμως ασχολείσαι με τα κοινά, γίνεσαι  Επικίνδυνος για τον τόπο και τους συμπολίτες σου.
Είπαμε ή μάλλον λες, ότι ο Κόσμος ξεχνάει, αλλά χαζός, ηλίθιος δεν είναι !

Δες τι είπες  στις 22 – Ιουνίου και 



τι στις 5 – Αυγούστου 2018




Πετάς δύο συγνώμες και αισθάνεσαι Λεβέντης ! 
Έτοιμος να κατακτήσεις και πάλι τον Δήμο.. 

Είπα να μην ασχοληθώ μαζί σου, αλλά η αναίδεια σου και η υποκρισία σου ξεπερνά την θέληση μου.
Αν είχες λίγο φιλότιμο, θα έπρεπε να έχεις  παραιτηθεί..
Αλλά και αυτό αδιάφορο μου είναι προσωπικά !

Σήμερα, θα πάρεις το Πρώτο μέρος της απάντησής μου, που σου πρέπει και σε διαβεβαιώνω ό,τι δεν θα σου επιτρέψω πλέον να παίζεις εις βάρος της δικής μου προσωπικότητας, τα βρώμικα πολιτικά σου παιγνίδια !
Εγώ δεν είμαι Βανέσα, το δικό σου φερέφωνο !

Μιλάς για εκβιασμό ;
Υπάρχει μάρτυρας με φυσική παρουσία ;
Πέραν των άλλων όποιων στοιχείων, που δεν είναι της παρούσης..

Έχεις το Θράσος να λες ό,τι οι λόγοι δεν ήταν καθαρά πολιτικοί ;




Όλοι οι λόγοι αναλυτικά !
Βρες μου έναν που είναι προσωπικός.

Ρε, Συγνωμάκια.. Πολιτικέ της Γκάφας..
Αφού, δεν ήταν πολιτικοί γιατί δεν μίλαγες τότε ;
Αφού, εγώ είχα κάνει αυτό το μεγάλο ατόπημα - Τρολάρισμα ;
Τι περίμενες, που σε εκβίαζα ; 
Εσύ θα μπορούσες να με πετάξεις έξω από την παράταξη και να μην πω κουβέντα !
Και όχι να πάρω και δύο στελέχη αξιόλογα μαζί μου, όπως εσύ θέλεις να λες.  
   
Να το παίζεις ό,τι είσαι και Υπερασπιστής του Γιώργου Δαμηλάκου ;

Μιλάς για Αήθη συμπεριφορά σε Τρολαρίσματα, της Βανέσας, για κτυπήματα ¨κάτω από την ζώνη¨ , μα εσύ είσαι η Βανέσα, εντολές σου εκτελούσε.

Πας να μου δώσεις εσύ μαθήματα ηθικής, τώρα ;   
Τσακωθήκαμε δε, σε βαθμό παραίτησής μου, λόγω της υπεράσπισης του μεγαλυτέρου  πολιτικού σου αντιπάλου  ; 
Έλεος !!!

Λύκο δεν βλέπω στο Παραμύθι σου,  Κοκκινοσκουφίτσα, όμως βλέπω..

Κατ’ εσένα,
ήμουν εγώ η Βανέσα και το γνώριζες, λες σήμερα !
Πριν 47 ημέρες δεν ήξερες τίποτα και έσχιζες τα ιμάτια σου ό,τι δεν ήταν κανένα πρώην ή νυν στέλεχος της παράταξης !
Αυτή η αντίφαση, πώς μπορεί να πείσει τους συμπολίτες μας και τους υποστηρικτές σου ;
Πώς μπορούν να εμπιστευτούν έναν Επικεφαλής Δημοτικής Παράταξης, υποψήφιο Δήμαρχο, που μπορεί να χρησιμοποιεί fake profil που ¨θα επέτρεπε ίσως να ειπωθούν πράγματα, που δεν λέγονται εύκολα επωνύμως¨ και να συμπορευτούν, όπως τους προτείνεις μαζί σου ;  Δικά σου λόγια !
Και Μαζί και Μπροστά !!!

Πολλά τα ψέματα Αντώνη Μπούτση και προς τον κόσμο, που αύριο θα ζητήσεις την ψήφο τους, αλλά και τους σημερινούς σου συνεργάτες !
Για σκέψου, πόσες συζητήσεις, περί Βανέσας στην ομάδα του messanger ;
Πόσα δεν ξέρω, δεν γνωρίζω, δεν απαντώ ;

Γνώριζες όμως και έδινες και εντολές !

Πλάκα μου κάνεις ;  Κακό δεν είναι ;
Αλλά θα σου έλεγα να κοιταχτείς στον καθρέπτη μόνος σου και εάν τον πείσεις βγες να πεις και τα υπόλοιπα..

Τέλος α' μέρους και έρχεται και το β' μέρος

Αντώνης Λουκόπουλος 

  

Δημοφιλή Άρθρα