Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2018

Η πόλη μας δεν χρειάζεται Βανέσα..



Ας πάρουμε λοιπόν το δικό σου αφήγημα, το σημερινό ή μάλλον καλύτερα ας το προσδιορίσουμε με ημερομηνία, γιατί με εσένα που μπλέξαμε δεν ξέρουμε τι θα μας προκύψει σήμερα.. Μιλάμε για την τελευταία ανακοίνωση σου, την  5η Σεπτεμβρίου του 2018 αλλά και την 7η Σεπτεμβρίου 2018, μετά του πρώτου μέρους της δικής μου απάντησης.   

Εγώ λοιπόν είμαι η Βανέσα !
Και έγραφα αθλιότητες !
Επί 8 μήνες ασυγκράτητος ο υπογράφων 
Εγώ χτύπησα τον Γιώργο Δαμηλάκο και όχι γιατί οι Ταυριώτες συνεργάτες σου δεν τον θέλουν..
Εγώ χτύπησα τον Ανδρέα Ευθυμίου και την συνεργασία με την Νέα Δημοκρατία  για να μπορείς να την ελέγχεις  ή καλύτερα να συνεργαστούν  μαζί μου.
Απόψεις που με βρίσκουν τελείως αντίθετο και έχω  εκφράσει δημοσίως.
Εγώ ήμουν δε εκείνος, που σχεδίασα τα αποτελέσματα της Πολιτικής Δημοσκόπησης στον Δήμο μας, για να δείξεις την υπεροχή σου, ως Επικεφαλής της Δημοτικής  παράταξής σου.

Όλα αυτά εξυπηρετούσαν έναν και μοναδικό σκοπό, τα συμφέροντα της δικής σου παράταξης, τα οποία εσύ καθόριζες ως Επικεφαλής της. 
 Ποιο ήταν το δικό μου προσωπικό όφελος  ;

Μην ξεχνάς ότι εσύ επιζητούσες ένα Αντίμετρο – Αντιτρόλ απέναντι στα blogs  και τους ανώνυμους  υποστηρικτές του Ανδρέα Ευθυμίου, όπως δήλωνες.

Το fake profil αυτόν τον ρόλο έπαιζε και ήταν ένα μέρος των ηλεκτρονικών μέσων που απλά χειριζόμουν και δεν διαχειριζόμουν, όλο το διάστημα που βρισκόμουν στην δημοτική παράταξη μαζί μπροστά Μοσχάτο – Ταύρος, καθώς και τα υπόλοιπα, παραταξιακή σελίδα του Facebook, www. mazimprosta και  email.
Για όλες αυτές τις σελίδες αποφάσεις έπαιρνες καθαρά εσύ και μόνο εσύ . –   

Μετά την επίμαχη ανάρτηση λοιπόν του Γιώργου Δαμηλάκου,  να σου φρεσκάρω την μνήμη σου, δεν υπήρξε κανένα απολύτως πρόβλημα στην μεταξύ μας επικοινωνία και σχέση, αφού συμμετείχα σε συναντήσεις για την πορεία της παράταξης στον επικοινωνιακό τομέα και συνέχιζα να χειρίζομαι όλα τα διαδικτυακά μέσα της παράταξης μέχρι και την παραίτηση μου, 12 Ιουλίου 2018.
Ενώ θεώρησα τίμιο και σωστό από μέρους μου, φεύγοντας να κλείσει αυτό το fake profil.

Το θέμα της Βανέσας, ενώ φαίνεται να το κλείνεις οριστικά στις 22 Ιουλίου 2018, μαζί με άλλες ψευδείς πληροφορίες που διέδιδες για τις πολιτικές πεποιθήσεις  και των τριών αποχωρούντων, έρχεσαι ξαφνικά και το επαναφέρεις την 5η Σεπτεμβρίου 2018.

Άρα το αφήγημά σου περί Βανέσας δεν πείθει για το ποιος ήταν πίσω από κάθε της ανάρτηση, ούτε ο λόγος παραίτησης μου !

Επιπλέον,
σε πρόσφατη πολιτική σας ανάρτηση, σχολίασα Πολιτικά και μου έστειλες μήνυμα, μέσω άλλου ατόμου, ο Λουκόπουλος τι θέλει και μιλάει ;  γιατί σχολιάζει ;
Ενοχλήθηκες πάλι γιατί δεν σχολίασα πρόσφατη συνέντευξη του Γιώργου Δαμηλάκου.

Ειλικρινά, πας καλά με τις έννοιες της ατομικής ελευθερίας ;  

Όλοι γνωρίζετε το προσωπικό blog, τις ομάδες  και σελίδες του Facebook, που διαθέτω και μέσα από αυτές μπορώ να εκφράζομαι και να διατυπώνω ξεκάθαρα και ελεύθερα τις απόψεις μου και θα συνεχίσω να το κάνω Αντώνη Μπούτση, ενόχλησε ή όχι !
Αυτό που παράγεις σήμερα, δεν προάγει την πολιτική,
ούτε πολιτισμό και πολύ περισσότερο δεν είναι στάση πολιτικού ανδρός !
Δεν πρεσβεύει, ούτε το Νέο, ούτε καν το Παλαιό.

Δεν καθοδηγούμε από κανέναν, ούτε φιμώνομαι..  Απειλές και Εκβιασμούς δεν σηκώνω !

Ούτε φυσικά χρειάζομαι κανένα fake profil γιατί προσωπικά δεν πιστεύω ότι υπάρχουν πράγματα που δεν λέγονται..
Δεν έχω επιτεθεί σε κανέναν, με σκοπό να θίξω την υπόληψη και την προσωπικότητα στον ιδιωτικό του βίο ή την οικογένεια του.
Όλοι οι χαρακτηρισμοί που έχω προσδώσει μέχρι σήμερα, έχουν να κάνουν ξεκάθαρα και μόνο με κριτική διάθεση, σε θέματα που διαχειρίζονται από τις πολιτικές τους θέσεις και τις επιλογές που ακολουθούν, είτε θετικά, είτε αρνητικά !

Κλείνω ζητώντας  ένα Μεγάλο Συγνώμη από ολόκληρη την κοινωνία της πόλης μας και τους  πολιτικούς που στοχοποιήθηκαν, σε όποιο βαθμό ο καθένας πιστεύει την συμμετοχή μου.   Κράτησα τα στεγανά κι έδειξα την απαιτούμενη εμπιστοσύνη στον Επικεφαλής της Παράταξης των μαζί μπροστά, για όσο διάστημα συμμετείχα , αλλά και μετά. 
Σε κάθε περίπτωση δεν είχε σκοπό να βλάψει και να ασχοληθεί με την Προσωπικότητα και την Υπόσταση τους, ως Άνθρωποι, τις  οικογένειες τους και της Προσωπικής τους Ζωής, παρά μόνο με την πολιτική πλευρά..

Να ευχηθώ καλό ξεκίνημα σ' όλο το Δημοτικό Συμβούλιο, στην πρώτη του συνεδρίαση μετά την καλοκαιρινή διακοπή. 

Αντώνης Λουκόπουλος 

Δημοφιλή Άρθρα