Τρίτη 3 Απριλίου 2018

Δεν τσουγκρίζουν Αυγά πριν την Ανάσταση…



Κατά την έκτακτη συνεδρίαση της Προηγούμενης Πέμπτης, που έγινε για την Υπογειοποίηση των γραμμών του Προαστιακού, στα τμήματα που διασχίζουν τον Ταύρο, ήμουν κι εγώ παρόν.

Συγκεκριμένα
Ο Δήμαρχος προς το τέλος της διαβούλευσης κι ενώ είχαν τοποθετηθεί όλοι οι Δημοτικοί Σύμβουλοι και Πολίτες, ανέφερε :
-Χαίρομαι, που κάποιοι σύμβουλοι σήμερα έχουν αλλάξει γνώμη για τα ηχοπετάσματα και συνέχισε να διαβάζει, την τότε τοποθέτηση..
-Τότε ζήτησα να ειπωθεί το όνομα του Δημοτικού Συμβούλου..
-Ο Αντώνης Μπούτσης, αυθορμήτως, απευθύνεται προς τον Δήμαρχο και τον ρωτά, γιατί δεν λέτε ότι ήμουν εγώ ?

Μετά το πέρας της ψηφοφορίας, ζήτησα να μου δώσει τα πρακτικά της τότε εποχής.. και μου είπε ότι να κάνω αίτηση και να τα πάρω, για τυπικούς λόγους, όπου κι αυτό θα έκανα μετά την Ανάσταση και το Άγιο Πάσχα.. για να κάνω ένα αντικειμενικό άρθρο !

Ο Δήμαρχος προφανώς, βιάστηκε και μέσα σ’ αυτές τις Άγιες ημέρες, θέλησε να προσπαθήσει, από την αγωνία του και την Πίεση που έχει φάει για την αποξήλωση των συγκεκριμένων ηχοπετασμάτων, από τον Αντώνη Μπούστη, θέλησε να τον Σταυρώσει.. νωρίτερα !   

Εγώ ζήτησα τα πρακτικά για να καταλάβω.. εκείνη την εποχή.. ποιο ήταν το θέμα και με ποιο σκεπτικό ψήφισαν ?

Η ερώτηση, αγαπητέ μου και φίλε μου Δήμαρχε, δεν ήταν Υπογειοποίηση η Ηχοπετάσματα ?
Αλλά ηχοπετάσματα και μια μικρή ανάπλαση παραπλεύρως αυτών.. με κάποιες τεχνικές προδιαγραφές.. που σήμερα δεν έχουν τηρηθεί και θα πρέπει οπωσδήποτε να απομακρυνθούν, όπως και τα τοιχία από μπετόν, που βρίσκονται κάτω από αυτά !

Αυτή είναι η αλήθεια, αγαπητέ μου και φίλε !
Αν θέλουμε να είμαστε Αντικειμενικοί ?

Αν όμως θέλουμε να κάνουμε Πολιτική Σπέκουλα.. μπορούμε να λέμε ότι θέλουμε..

Να ανεβάζετε  τους τόνους.. εν μέσω της Μεγάλης Εβδομάδας και να πολιτικοποιείτε ένα θέμα, που θα πρέπει, επιβάλλεται  και αναζητά την λύση του, ολόκληρη η κοινωνία του Δήμου, ανεξαρτήτως πολιτικών παρατάξεων.. 
  
Αν αυτό δεν λέγεται Λαϊκισμός,  τότε τι … ?

Για να δω, αγαπητέ μου και φίλε μου Δήμαρχε, όταν θα αντικατασταθούν τα συγκεκριμένα ηχοπετάσματα, με άλλα που ορίζουν οι τεχνικές προδιαγραφές.. τι θα έχεις, τότε να πεις.. μέχρι που να γίνει η Υπογειοποίηση ?

Δεν νομίζω πως είναι σωστό να σπεύδετε, να διαστρεβλώσετε την Αλήθεια.. 
γιατί έχετε απολέσει την ψυχραιμία σας, ως παράταξη, όταν κάνατε ανοικτή πρόσκληση στην Δημοτική κοινωνία, ως Δημοτική Αρχή και μετά λύπη σας διαπιστώνετε να συμμετέχουν περισσότεροι των 3/4 των παρευρισκομένων Δημοτών, της Δημοτικής Παράταξης του Αντώνη Μπούτση.    

Πότε επιτέλους θα γίνετε Αντικειμενικοί

σ’ αυτή την Πόλη και τότε θα σταθείτε στο ύψος των περιστάσεων ?


Για ακόμα μια φορά, φαίνεται από την συμπεριφορά του Δημάρχου, να θεωρεί τον Αντώνη Μπούτση, Επικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης ¨μαζί μπροστά Μοσχάτο – Ταύρος ¨, ως μοναδικό αντίπαλο και να τον καθιερώνει ως την μόνη ισχυρή Αντιπολίτευση στον Δήμο !

Και για να κρατήσω το πνεύμα των ημερών, θα έλεγα πως χρειάζεται σύνεση γιατί στο τέλος όπως πάτε.. θα χάσετε τα αυγά και τα καλάθια !

Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα !

Αντώνης Λουκόπουλος

Δημοφιλή Άρθρα