Τετάρτη 7 Ιουλίου 2021

ΦΕΥΓΩ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ ΠΡΙΝ ΦΥΓΩ ΕΚΑΝΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΩ !!!

Χαίρομαι που η δημοτική αρχή, μου έκανε ως δώρο την παραμονή των γενεθλίων μου 
"την ανάκληση των αρμοδιοτήτων μου από την Πολιτική Προστασία" και με αποδεσμεύει πλήρως σήμερα, ημέρα των γενεθλίων μου, να μιλήσω ειλικρινά απέναντι στους συμπολίτες μου, που με ψήφισαν & με εμπιστεύτηκαν. 


Στην δεκαετή Αυτοδιοικητική μου πορεία με τον συνδυασμό του νυν δημάρχου Ανδρέα Ευθυμίου, 
οι θέσεις ποτέ δεν ήταν στην προτεραιότητα μου, αλλά στόχος μου & σκοπός μου ήταν η συνεργασία με τους συναδέλφους μου και τις υπηρεσίες του δήμου, για το κοινό καλό.!
Έχοντας πάντα οδηγό τις ανθρώπινες αξίες, την εκτίμηση και τον σεβασμό απέναντι στους συνδημότες μου.

Η δημοτική αρχή σήμερα με κατάπτυστο και παραπλανητικό κείμενο, 
έρχεται να με αποπέμψει από τις αρμοδιότητες του Εντεταλμένου Συμβούλου Πολιτικής Προστασίας, με το πρόσχημα ότι παραπλανώ τους πολίτες σχετικά με την εφαρμογή των μέτρων κατά του covid - 19, ενώ οι πραγματικοί λόγοι βρίσκονται στην αντίθεση μου, για την μέχρι σήμερα δημοτική διαχείριση, από διοικούσα δημοτική παράταξη.

Είναι φανερό ότι μετά την παραίτηση μου ως μέλος από το ΝΠΔΔ - ΔΟΠΑΚΑ για λόγους ευθιξίας και την παραίτηση μου από μέλος της Επιτροπής Προσβασιμότητας, επειδή μέχρι σήμερα από το 2019 δεν γίνει καμία απολύτως συνεδρίαση της Επιτροπής, ενοχλήθηκε και προέβη "τιμωριτικά" στην απομάκρυνση μου από τα εν λόγω καθήκοντα, του εντεταλμένου συμβούλου Π.Π.

Έχω να παραθέσω τα σχετικά :

Σχ.1- από τις 2 Σεπτεμβρίου 2020 έχω ενημερώσει την δημοτική αρχή με σχετικό έγγραφο, για την προστασία των πολιτών και των δημοτικών υπαλλήλων, για τα μέτρα πρόληψης και εφαρμογής κατά του covid-19.
Επισημαίνω δε, ότι τόσο προσωπικά, όσο και η οικογένεια μου, τηρούμε τα μέτρα πρόληψης κατά της εξάπλωσης της πανδημίας αυστηρά, αλλά διατηρώντας το ατομικό μου δικαίωμα να κάνω κρίση ως προς μέτρα που ενίοτε εξαγγέλλονται από την κυβέρνηση.


Σχ.2 - 28 Ιουνίου 2021 Ενημέρωση των προέδρων των εργατικών σωματείων του δήμου, για το τελευταίο κύμα καύσωνα.
"Ενημέρωση σχετικά με την αντιμετώπιση καύσωνα εν ώρα υπηρεσίας"
"Ζητούμενες υποδομές - χώροι εργασίας"



Σχ.3- 14 Μαρτίου 2018 Απαντητικό έγγραφο προς την δημοτική αρχή και τις υπηρεσίες αυτής, για την Πολιτική Προστασία του δήμου Μοσχάτου - Ταύρου.
Στο σχετικό έγγραφο αναφέρω ότι είμαστε εκτεθειμένοι προς τις αρμόδιες κρατικές υπηρεσίες ως δημοτική αρχή - δήμος Μοσχάτου -Ταύρου. 
Να σημειωθεί, ότι μέχρι σήμερα ουδεμία κίνηση έχει γίνει προς την θετική κατεύθυνση για την οργάνωση, λειτουργία και εξοπλισμό της Πολ. Προστασίας.



Επίσης, δηλώνω ότι αποχωρώ από τα καθήκοντα του συμβούλου καθαριότητας, καθώς και όλων των δημοτικών Επιτροπών που είμαι μέλος αυτών.

Επίσηςδηλώνω την ανεξαρτητοποίηση μου ως δημοτικός σύμβουλος της διοικούσας παράταξης και την οποία θα λάβει επισήμως εντός των ημερών εγγράφως ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου. 

Πρωτίστως είμαι πολίτης του δήμου Μοσχάτου - Ταύρο και έχω κάθε προσωπική επαφή με τους συνδημότες μου, μιλώντας επί καθημερινής βάσεως για τα προβλήματα που υπάρχουν στον δήμο. 
Δεν μπορώ να τους κοροϊδεύω και να τους αγνοώ.
Η Ανεξαρτητοποίηση μου οφείλεται στην εκτίμηση και τον σεβασμό έναντι αυτών οι οποίοι με ψήφισαν, κρατώντας την έδρα του δημοτικού συμβούλου τους υπόσχομαι ότι θα παλέψω με όλες μου τις δυνάμεις και θα είμαι δίπλα τους σε κάθε πρόβλημα που τους απασχολεί.

Δημοτικός Σύμβουλος Μοσχάτου Ταύρου
               Πέτρος Καραφωτιάς 


Τα συμπεράσματα δικά σας !!!

Πέτρος Καραφωτιάς εν καιρώ Πανδημίας  

             2 Σεπτεμβρίου 2020       
                                                                              Ανδρέας Ευθυμίου 
                                                                                6 Ιουλίου 2020 





Δημοφιλή Άρθρα