Δευτέρα 23 Ιουλίου 2018

Όταν κλείνει μια παρένθεση.. Ανοίγει μια άλλη..



Έστω και μετά την καθυστερημένη ανακοίνωση του Αντώνη Μπούτση, επικεφαλής της δημοτικής παράταξης ¨μαζί μπροστά Μοσχάτο – Ταύρος ¨ μπορώ να πω, ότι με καλύπτει πλήρως.

Θα ήθελα να ξεκαθαρίσω την θέση μου και να πω, όπως όλοι γνωρίζουν ότι δεν είχα μέσα στα πρώτα μου σχέδια την συμμετοχή μου ως υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος στην παράταξη, αλλά υπήρξα  ενεργός υποστηρικτής της μέχρι την στιγμή που με κάλυπτε.
Μόλις διαπίστωσα τις πολιτικές διαφορές πέραν των διαδικασιών που ακολουθούντο, όπως έχω αναφέρει, αλλά και ο ίδιος ο Αντώνης Μπούτσης αναφέρεται, αποχώρησα εντίμως, σε χρόνο που πίστευα ότι δεν δημιουργούσα πρόβλημα στην παράταξη, αφήνοντας πίσω μου ικανά στελέχη και προσωπικότητες να προχωρήσουν με πίστη αυτό που κάνουν..
Δεν είναι πολλοί, αλλά ούτε λίγοι σε αυτούς που έχω εκφραστεί προσωπικά με ιδιαίτερο σεβασμό και εκτίμηση για την προσωπικότητα τους, την γνώση τους και τις απόψεις τους, είτε έχουν φύγει από καιρό, είτε παραμένουν σ’  αυτήν και αυτό δεν αλλάζει εύκολα, όποιον δρόμο και όποια στάση ακολουθήσουν, ακολούθησαν ή πρόκειται να ακολουθήσουν.  

Σε αυτή την παράταξη πίστευα πάντα ότι δεν περίσσευε κανείς και ότι το άθλημα είναι καθαρά ομαδικό.

Επίσης, σε όλους είναι γνωστό  το blog που διαθέτω και μέσα από αυτό μπορώ ελεύθερα να αναλύω, να διατυπώνω τις απόψεις μου, να αρθρογραφώ και να επικοινωνώ με το αναγνωστικό κοινό, τους πολίτες, χωρίς να μου είναι απαραίτητο εργαλείο ένα fake troll, σε μια εποχή που αναζητούμε την Αλήθεια !
Τον ευχαριστώ λοιπόν προσωπικά που επέδειξε το θάρρος να με βγάλει από το κάδρο ενός fake – troll, αποκαθιστώντας την αλήθεια. Μια αλήθεια που είναι αυταπόδεικτη, γιατί δεν υπήρχε προσωπικό όφελος, να λειτουργώ κάτι τέτοιο.
Όσο για  την αργοπορημένη  απάντηση, πιστεύω να μην οφείλεται και αυτή στα γρανάζια της γραφειοκρατίας.
Η γνώμη μου είναι ότι αυτό το  fake – troll, θα πρέπει πλέον να σταματήσει να λειτουργεί.

Καλή συνέχεια σε όλες και όλους απ’ όποιο μετερίζι κι αν επιλέγουν – προσπαθούν και  επιμένουν, να προτάσσουν σκέψεις και απόψεις για το καλό του τόπου μας, ανεξαρτήτως αν διαφωνούμε ή συμφωνούμε, είμαι πάντα υπέρ των ενεργών πολιτών !  

Κλείνω με ένα σύνθημα της παράταξης ¨αλλάζουμε σελίδα ¨
Αύριο είναι μια άλλη μέρα για τον καθένα προσωπικά, την παράταξη ¨μαζί μπροστά¨ και ο κόσμος του δήμου μας, σε Μοσχάτο και Ταύρο, αναζητά λύση σε ουσιαστικά προβλήματα της καθημερινότητας.
   


        Με εκτίμηση 
Αντώνης Λουκόπουλος 



Δημοφιλή Άρθρα